Prezentul contează

10259987_10201186686988883_6241895083749400729_n E sfârșit de iulie și eu mă aflu încă pe drum. Călătoria doar a început și cred în continuare că viața ar fi mai ușoară dacă nu am știi să măsurăm timpul, dacă nu am simți și uneori presimți ireversibila trecere a anilor. Ar fi fost mai ușor dacă astăzi nu aș fi privit în urmă nici măcar pentru clipa aceea senină de curiozitate în care vroiam să-mi dau seama cât de mult m-au schimbat trăirile de până acum. Mai ușor pentru că nu am fost niciodată pregătită să dau piept cu strigătele dorului. Poate ar fi de înțeles de ce m-am oprit să meditez asupra prezentului așa cum un copil contemplă cerul uimit de imensitatea frumuseții lui. Prezentul reușesc să-l trăiesc numai iubind clipă de clipă și privind emoțiile cum se transformă în dor. Îmi explic mai greu, însă, motivele pentru care nu am încetat să mă gândesc la viitor ca la un prieten pe care îl aștepți cu nerăbdare în pragul casei. Am atâtea dorințe și mă gândesc dacă timpul îmi va oferi bucuria împlinirii lor, dacă ar fi mai ușor să nu existe ceasuri care măsoară secundele, dacă ar fi mai frumos să ne bucurăm de prezent ca și cum ziua de mâine nu ar exista. Am învăța oare să iubim infinit? E sfârșit de iulie iar eu sunt încă pe drum pentru că am avut momente în care am pășit înainte dar am privit înapoi, m-am desprins cu greu de tot ce-am trăit. Astăzi zâmbesc pentru că timpul m-a ajutat să descopăr alte și alte însemnătăți, valori ale vieții. Mă aflu aici, acum, iubind… iar asta contează cel mai mult!

Leave a Reply

