In zadar

1239838_170345296484885_834487981_n

Mai departe de ieri nu pot fi. Mai departe de azi, esti tu. Mai departe de maine, suntem amandoi. Cand ma supar pe tine ca nu esti aici, te imbratisez in gand si te sarut, cu o dragoste de copil. Cand nu sunt cu tine dispare cerul, dispare rasaritul atat de mult visat, dispare zarea toata. Dorintele pier intr-un numar de clipe firave. Mi-e dor de tine, si mi-e teama. Am inceput sa uit cum arata chipul tau. Nopti de-a randul incerc sa-mi aduc aminte cum ma priveai, si in zadar… Ma intristeaza uitarea. N-as fi crezut vreodata ca ma vei pierde. Iar mie mi-e atat de dor de tine, de noi…

Leave a Reply

