De ce plecam daca iubim?

every-girl-guy-wishes

De ce plecam daca iubim?
Nu am avut curajul sa te intreb aseara. Prea strans eram ascunsa in secret, la pieptul tau, iubitule! Bratele tale suportau neinteles greutatea sufletului meu cazut in amurgul cuvintelor tale.
Cum ai putut?
Cum ai putut sa-mi spui ca ma iubesti, privindu-ma atat de dulce? Ma rugam sa nu simti cum tremur, de teama diminetii care ne impartea pe drumuri separate. Ma rugam sa se opreasca ceasul, si sa nu vedem nicicand tarziul cu care-am patruns unul in viata celuilalt. Ma rugam sa nu scriu despre asta. Noi doi impreuna suntem mai mult decat o poveste de iubire, decat o intreaga poveste. Noi doi suntem infinit…
Iti daruiesm sufletul si fiinta mea intreaga, cu multa vreme in urma. Dar uitasem sa-ti spun ca dragostea fara credinta nu poate supravietui. Iar tu uitasesi sa crezi ca sunt a ta.
Intrebarile pe care nu le-ai auzit de la mine aseara, le vei gasi printre cioburi de stele, fara nume, caci n-am avut puterea sa le las la tine. Nespus e dorul ce-mi apasa gandurile astazi. Nu vreau sa plang, dar plang iubitule…
Iti las amintirile, noptile in care te visez privindu-ma fericit, promisiunile, parfumul, totul…
Nu incerca sa-mi asculti pasii adormiti, dimineata printre draperii. Nu incerca sa te intorci. Nu incerca sa ma astepti.
Ai renuntat, inainte de toate!

Iar eu as vrea sa stiu…
De ce plecam? De ce, daca ne iubim?

Leave a Reply

