Un singur drum

920011_158395434330571_898725_o

Daca mi-ar fi spus cineva ca drumul meu duce spre tine…

M-as fi ascuns, m-as fi ratacit, as fi ales alta cale, as fi renuntat la pantofi.

Ce puteam face sa nu te intalnesc? Ce as putea face azi sa uit? Nu…nu regret. Sa nu crezi asta. Daca nu erai tu, cum as fi cunoscut eu fericirea?

Aveam atatea sa ti spun. Si chiar de nu s a intamplat sunt sigura ca ai stiut citi in ochii mei tot ce simteam. Doar tu puteai impleti rasaritul intre clipe. Visele se topeau printre saruturi neclare de roua. M-ai readus la viata cu zambetul tau. Te asteptam cu o dorinta tainica, mai tainica decat marea. Tu veneai inainte ca ziua sa devina noapte si plecai inainte ca noaptea sa devina zi. Dar stii? Mi-as fi dorit sa nu pleci fara mine… Ne priveam ore intregi in tacere. Nu era nevoie de vorbe, caci in bratele tale ma regaseam mereu. Inimile noastre indragostite de cer se grabeau sa asculte cantecul ingerilor. Daca stiam ca urmeaza sa te intalnesc, as fi alergat spre tine. As fi facut orice pentru a ajunge la timp. Si nu as fi plecat niciodata de langa sufletul tau. Poate crezi ca sunt trista. Nu e asa. Sunt cea mai fericita femeie pentru ca sunt iubita de tine. Pentru ca drumul acesta m-a adus la tine. Mi-e dor de noi si mi e teama. Cred ca am plecat de langa tine fara sa mi doresc. Drumul acesta are un singur sens. Nu ma pot intoarce. Sa nu ma astepti.

Priveste cerul in fiecare noapte. Acolo, printre ingeri am ascuns iubirea.

Leave a Reply

