La marginea zorilor

285616_535719003116143_566230213_n

Lumini de felinare vegheaza asupra unor sunete de pian.

Indepartandu se difuz prin aparenta liniste a orasului, noptile se nasc uneori fara nume. Atunci incepe existenta.

Uitasem un gand la fereastra. Am dezbracat esarfa inainte de incheierea cantecului. Cazuta peste timp, peste vantul ce-a scuturat-o de stele, ramase fara urma de parfum sau soapte. Incepeam sa simt ploaia  abia cand norii imi atingeau umerii goi.  Ma ascundeam cand oamenii plecau, de teama plecarilor care lasau strada pustie in toiul noptii. De teama sa astept revederea.

O noua zi in care-mi spun: e mai bine. Inchid ochii si mi simt sufletul plin  de iubire, de dor dar nu stiu unde ma aflu caci timpul schimba locurile. S-a indepartat mirosul ploii. Deschid ochii si te vad. E doar o impresie. Nu esti tu dar imi place sa l privesc pe acel strain care ti seamana. Iti seamana cand zambeste. As vrea sa vezi  acest dans al umbrelelor printre lumini de semafoare. Aici. Langa mine.

Ma opresc, ridic esarfa, timpul ramane gol. Mai gol fara noi. Urc in taxi si plec. Din dorinta de a-ti demonstra ca si eu pot pleca…

 

 

One thought on “La marginea zorilor

Leave a Reply

