Noaptea destrama doruri…

Imi spui ca ne vom revedea
Si nu stiu inca
Daca sunt eu cea care te asteapta
Sau e chiar visul unei copile fara timp…

Tarziu
Oare?
Ai nostri pasi se-apropie,
Necugetat te-mbratisez cu toata fiinta mea
Printre atatea ganduri, mister si puritate
Raman pe gulerul camasii tale
Petale frante in parfum de-amor.

O clipa e uimire
Apoi ti-as spune : mi-a fost dor…
Si sa-ti sarut obrazul in speranta
Dar simt usor cum te desprinzi din ale mele brate
Si teama de a nu te pierde printre vorbe
Imi da putere sa deschid tacerii calea.

Dorinta noptii ma imbraca in emotie
Fara vointa as rataci iluzii neincetat,
Te chem, te-ador cum numai eu stiu
De fapt as vrea sa te privesc
Dar fara sa ne-auda cerul…

Undeva…
Deasupra intunericului patruns de liniste
Inchid ochii si simt mangaierea rasuflarii tale
Ma iei de mana, tresar nespus,
Si cad si nu mai vreau sa ma ridic nicicand
Din al visarii atat de tandru abis.

Cu fiecare clipa care trece printre noi
Ma regasesc dar nu ma recunosc
Cine sunt eu? Cine esti tu?
Cine e noaptea peste noi??

Sunt sentimente care nu se uita, sunt zambete, si soapte si saruturi fara treacat…
Regrete nu exista,
Caci doar o noapte-a fost croita pentru noi
Deci s-o traim si sa lasam in urma lumea.
Opreste-te, observa…
Lumina Lunii aproape se transforma in zare
Ce dimineata cruda si dorul e furtuna peste noi.

Mi-e teama ca departarea ne va ruina
Eu nu stiu sa te-mbratisez de ramas bun
Mi-e teama.
Te rog sa nu ma uiti…
Caci te astept
Eu te astept cum nici nu stii…
Si-n viata oricat de departe-am fi
Sa stii ca fericirea ta e fericirea mea.
Te port in gand, in suflet ca o copila fara timp…

One thought on “Noaptea destrama doruri…

Leave a Reply

