Visul din spatele unei voci

Pe strada…

Chipuri rasfrante in sufletele ploii

Imprejur trandafiri nemarturisiti privesc

In inocenta stingandu-se iluzii ale noptii

Fara regrete despre timp.

Ating fotografii candva traite

Clipe seduse-ntr-un parfum din soapte

Sperante nedescrise doar tacerii

Iar tu

Promite-mi ca ma uiti daca uitarea inseamna a ta implinire…

Infinitul asteptarii ma paraseste niciunde

Cu ce forta neinteleasa vreodata

Ai reusit sa-mi macini sufletul in spinii departarii??

Crezare destinata pieirii

Dintre ale noastre ganduri am ales un strigat

De ce noi?…

De ce?

In lipsa ta mi-e rece Universul

Un tremur de dor imi frange fiinta-ntreaga

Sub stelele iubitelor nopti si tacere

Ma trezesc prizoniera in gene de lut.

Neinteles vei simti prea puternic

Singuratate si teama

Atunci sa nu uiti ca…

Impotriva vointei tale ai ramas fara mine

Pentru totdeauna…

One thought on “Visul din spatele unei voci

Leave a Reply

