Sens

O noapte pe terasa

Zadarnic ma plimb printre clipe…

Miros de ploaie calda, departare, mister, asteptare.

Stropi de nori peste buze, copila emotie. Lumina felinarului pastreaza secrete.

Nefiresc ma acopar cu soaptele vantului.

Dupa atata timp din nou ascult cerul.

Dupa atatea zile scriu. Ma regasesc datorita increderii pe care o simt pentru viata.

Imi pare ca lucrurile petrecute in aceasta perioada toate s-au intamplat fara mine. E ca si cum as fi lipsit din propria-mi fiinta. Adevaru-i ca mi-a fost greu sa inteleg incheierea unei etape din viata mea si anume terminarea scolii. Mediul in care m-am simtit cel mai bine. Am avut alaturi oameni pe care-i voi purta mereu in suflet. Nu sunt multi dar ei au crezut in capacitatile mele si mi-au daruit speranta, curaj, invataturi care-au ajutat inainte de toate la dezvoltarea mea spirituala. Astept  sa ii vizitez peste putin timp si sa ne amintim impreuna momentele dragi din anii in care am fost eleva la liceu.

Glasul noptii strapunge amintiri. Curand voi pleca dar o parte din mine va ramane cu fiintele pe care le iubesc.

3 thoughts on “Sens

  1. Bine te-am gasit. Am fost extrem de ocupata in ultimele luni, ma bucur ca am reusit sa ma eliberez de multe lucruri si ca in curand incepe o alta treapta a vietii mele.
    Oamenii dragi ne raman mereu in suflete. Bucura-te de aceste intalniri, iti vor ramane in minte toata viata.
    O zi excelenta!

    Like

Leave a Reply

