Iulie 2011

Dimineata devreme

Suna telefonul

Imi desprind cu greu pleoapele de ganduri, gene parfumate in inocenta stropilor de lumina. Deschid ochii ca si cum trupul mi-ar fi dezvelit de somn dar eu stiu cat de straina mi-e stingerea zilei de la un timp. Stiu ca in clipa ce urmeaza sa se-arate chipul meu va trada cu usurinta o noapte de intrebari, dorinte atent analizate si visuri fara vise caci rar se-ntampla sa visez cand adorm.

Pasii moi si calzi despre care-ai zice ca se ratacesc in speranta doar ascultandu-le povestea, emana acum incredere, pasiune, vointa.

Ce dimineata binecuvantata cu zambet de roua!

Aud privirea unui suflet calator pe urmele iubirii spre eternitate, adevar.

A inflorit cerul intr-un  miracol…

Un anotimp de sentimente e rasaritul!

S-a implinit un vis… DA. Chiar azi.

Leave a Reply

