Petale de pagina

Pagina moale, umeda ce poarta de atata timp in sanul ei petale fragede, coapte, vechi, putrede in amintiri.

Uitare dezlantuita cat parfum de lumina ai putut pastra si cate veacuri!

Pleoape calde, ametite de dor intr-o copilarie a destinului.

Am ajuns sa confund sufletul unei tulpini de floare cu litere rupte din rasarit.  Am ajuns o fiinta parasita visului.

Cruda tacere a departarii…te strig sa-mi raspunzi daca ai marturisit noptii gandurile mele.

Nedreapta tacere a departarii…te strig cerandu-ti sa ma uiti!

Fara motiv gasisem sfaramate zambete-ntr-un strop de nor aproape ascuns.

Cine-a putut simti vreodata pasii mei plecand?  Si totusi sunt doar o trecatoare…

E o poveste despre pagini goale, fara culoare caci n-ai ajuns sa ma cunosti.

Aminteste-ti ca totul e posibil atunci cand dorintele tale sunt sincere, adevarate.

Acum…

Ramai acolo. E tarziu.  Ramai cu bine.

One thought on “Petale de pagina

  1. Abia azi ti-am descoperit blogul si mi se pare foarte bun si frumos…ceea ce scrii tu m-a impresionat, il voi pune la favorite..imi doresc sa vorbim pe mess🙂
    Bafta in continuare >:D<
    Apropo, eu sunt Ioana….

    Like

Leave a Reply

