Neprevazut


Am sovait nespus in umbrele timpului, prizoniera unui drum fara sens. Nu ma cunosc.

As putea uita oare o privire pe care n-am inteles-o nicicand?

Noapte fidela,

m-au urmarit atatea doruri, mireasma lor sa invie fara stiinta ta, acelasi zbucium nestins al cautarii.

Am inchis cerul intr-un suflet cu teama sa nu fiu atinsa de ganduri. Mi-am spus:  sunt puternica, nu ma va intrista neprevazutul. Cand m-am trezit, am alergat desculta  peste sentimente si clipele-au cedat.

Eu nu raman aici sa dezleg amintiri simtind cum stelele ma parasesc tacut.

De-as mai putea intelege…rostul zilelor, insemnatatea noptilor. Si nu vreau. Pentru mine toate vor fi la fel pana in clipa-n care voi reusi sa-ti desenez rasuflarea.

In zadar numar soapte, pagini strapunse tarziu de uimire.  Si cat sa-mi ascund chipul de stropii unei ploi atat de iubite?

Strainei tradari ii marturisesc hotarat ca nu va fi libera destramand idealuri.

Genele-mi sunt reci. Mai reci decat neincrederea.

Am aruncat in noaptea asta fotografii. Multe fotografii in parfum de dor. Si-am atins fara voie pe marginea lor…praf de speranta.

Ce cantec suav e linistea…

Unde-mi voi gasi acum pasii?

 

One thought on “Neprevazut

Leave a Reply

