Incredere


Uneori…

As vrea sa-mi ascund chipul.
Sa te-aud strigand : “ti-am cautat chipul si nu l-am zarit. Am inebunit de dor crezand ca nu voi mai intalni nicicand caldura fiintei tale si totusi…nu am putut uita speranta din ochii tai.”
As vrea sa-mi pierd vocea.
Sa nu mai am raspunsuri la intrebarile tale rostite de sufletul meu.
Sa tanjesti dupa cuvintele mele blande, de alinare si sa nu ti-i le poata darui nimeni cu adevarat.
Sa ma strigi si sa nu aud. Sa nu exist. Sa nu am nume.
As vrea sa fiu pentru tine de neinteles.
Sa-ti amintesti doar ca intr-o seara cand mi-ai sarutat obrazul, parfumul meu a topit destine in necunoscut.
As vrea sa simti imbratisarea mea clipa de clipa si sa realizezi ca nici nu a existat vreodata.
As vrea sa gasesti sarutul meu in visul fiecarei nopti si sa nu-l poti atinge.
As vrea in singuratatile tale sa auzi soapte, marturisiri de demult si sa nu le poti descifra.
As vrea sa privesti fotografii cu noi gandind ca suntem de mana, ca sunt langa tine. Si totusi sa nu fiu…
As vrea sa asculti melodia noastra stiind ca e pentru suflete dar sa nu promiti ca-mi vei promite iubirea.
As vrea sa intrebi stelele despre noptile in care nu dormeam. Iti vor spune ca te asteptam invinsa de dor, sarutand stropii de ploaie din cer pentru a-ti stinge setea copilasule. Scriam despre tine.
As vrea sa intelegi tacerea de dorul zambetului meu.
Sa cauti carliontii din parul meu in razele soarelui, pe buzele tale, in parfumul zambilelor, in geana timpului si intr-o seara de martie.
La fiecare pas de-al tau sa vezi urmele pasilor mei cand alergam spre tine…o copila imbratisandu-te nebuneste, ascunzandu-si sufletul in pieptul tau, parasindu-si buzele si pleoapele pe umarul tau. Cand plecai si ma rugam in gand sa mai ramai. Am inteles ca timpul e si el… atat de vinovat.
Si totusi…
As vrea sa te trezesti din acest vis urat. Sa ma gasesti in bratele tale, sa plangi de bucurie si sa-ti aminteasca speranta din ochii mei cat de mult mi-am dorit acel sarut.

Ma vei intelege vreodata?

2 thoughts on “Incredere

  1. Cat frumos… am citit cu sufletul la gura cuvant dupa cuvant.

    Cata iubire… cat dor… cata dorinta…

    zambete, bucurii, magie!

    Like

Leave a Reply

