Suras


In noaptea care mangaie bland pasii unui vis strapuns de dor, imi doresc sa fi privit cerul amandoi intr-un moment.

Fulgi de nea saruta clipe, se frang destainuiri in dor. Blandetea timpului imi aminteste-o soapta ce-a topit candva destine. S-a ratacit misterul in vapaia noptii, danseaza stele. E tablou de zambete, usor parfum incepe a desena imbratisari de ingeri intr-o revedere.
Esti miracolul sperantelor mele. Am inteles rabdarea.  A apus asteptarea. S-a stins clepsidra amintirii retraite. Fericirea inseamna iubire.
Inteleg surasul codrului. Cerul simte ganduri. Suntem atat de-aproape. Imi vei cunoaste chipul curand!
Ma voi ascunde in bratele tale pentru infinit.
Genele mele emana incredere, pasiune.

Ma vei cunoaste?

Leave a Reply

