Farame dintr-o pagina


As vrea uneori sa pot rupe ganduri si sa le ard la marginea sufletului ori departe de fiinta mea si-a ta caci altfel m-as frange eu in neputinta de a destrama un dor, o veche iluzie ce mistuie greu singuratice nopti in amintiri.

Dupa o zi pierduta printre carti, cursuri, proiecte, internet, convorbiri telefonice si ganduri fara grai, imi dau seama de nimicnicia din mine. N-am fost in stare din atatea clipe sa pastrez poate una in care sa ofer iubire asa cum mi-as fi dorit. Altfel…de ce nu m-a parasit dorul nici seara?
Ninge din nou. E o poveste de copii, e despre noi.
Noaptea de-alaturi raman cu mine la un ceai. Atatea intrebari m-arunca intr-un pustiu nesigur.
M-a uimit o fotografie cu tine. Te pierdusem in vis. Iar acum printre cuvinte tarzii tu imi intuiesti simtirile. Ma intorc usor in umede pagini ale trecutului cautand, analizand acel moment si nu inteleg cine ne-a adus impreuna.

O intamplare a rapit numele enigmei.
Sa fie oare chipul tau?…

2 thoughts on “Farame dintr-o pagina

Leave a Reply

