Clipe


Departe

In noaptea ce-mi mangaie chipul copil, te simt profund in al meu suflet.

Ce momente…
Nu credeam ca sunt in stare sa astept, apoi sa-mi controlez emotiile, respiratia, in timp ce-mi vorbesti…

Stii? Mi-a fost atat de dor sa-ti admir ochii si nu am putut sa-mi ridic privirea peste ganduri. Mi-a fost atat de dor sa te strang in brate si nu te-am putut decat imbratisa intr-un amor secret al secundelor grabite. Mi-a fost atat de dor sa-ti sarut obrazul cald in soapte cuminti si nu am facut decat sa-mi trec parfumul usor peste speranta pieptului tau. Mi-am dorit din suflet sa-ti spun ceea ce nu ti-am marturisit nicicand. Si intr-o ultima clipa am renuntat. Ti-am zambit si am plecat.

Cine sunt eu? De ce tu?
Am cunoscut implinirea. Sunt cea mai fericita.
Drumul, intunericul si zapada, mirosul iernii, amintirile, dorintele, sperantele…toate te aduc aici acum.
Sa uit?

Leave a Reply

