Tarziu


Au ramas putine clipe in incercarea de a eterniza speranta. Timpul nu e cu mine.

Sunt aici. Nu departe de vis.
Ma intreb ce ai fi spus daca ma vedeai astazi : o copila ratacita cu sufletul, abandonata de timp, singura intr-o iarna atat de dorita. O jacheta neagra, blugi blue, cizme negre pana dupa genunchi, abia trezita din somn cu chipul copil, cu o gluga mare de blana pe cap, nimeni nu-mi poate citi in suflet caci ochii mei sunt ascunsi acum, privirea mea e trista de singuratate. O pastrez doar pentru tine. Stii? inca mai cred intr-o revedere. Ce e in dimineata asta?  Mi-e atat de dor de imbratisarea ta. Carliontii din parul meu danseaza neastamparati in vant din seara in care te asteptau. Ce va fi? Uneori am impresia ca te-am cunoscut intr-o alta viata. Si acum in viata pe care o am tu nu existi. Probabil vorbeste chinul departarii. Mi-as fi dorit sa fi langa mine, sa ne plimbam de mana, privirile noastre sa se uneasca in dragoste eterna, sa inteleg povestea iernii. Uneori uit sa mai cred. Ti-am visat vocea din dorinta.
Imi zambeste amintirea. Pasii indrumati de linistea dragostei ascund ganduri aproape nerostite. Nu ma inteleg. Nu ma cunosc. Candva…iubeam noptile. Acum toate sunt reci din cauza departarii crude.
Zgomot afara. Liniste… Atat de multa liniste in interiorul meu. Mi-e teama de starea asta.
Oriunde m-as afla cu siguranta dorul m-ar invinge. Oricat as lupta el s-ar adanci tot mai fierbinte in pieptul meu. Zilele imi spun ca sunt singura si nu vreau sa cred, nu le ascult. Azi a nins atat de frumos. Ma intrebam de unde vin acesti ingerasi din fulgi de nea. Oare au un destin?  Cred ca demult ei s-au indragostit de oameni.

Vis neinteles…

2 thoughts on “Tarziu

Leave a Reply

