Fidelitate


Ma intreb…
Te-a schimbat si pe tine timpul?

Am inceput sa am mai multa incredere in picaturi de ploaie ratacite decat in oameni.
Cum e sa nu stii daca ai gresit sau doar ti se pare?
Dar daca totusi e grav ca nu ai invatat sa-ti pastrezi sufletul departe de tot ce e fals, crud?
Daca eu sunt o straina pentru….mine? Iar tu esti un strain pentru…amandoi?
Cum vom supravietui fara blandetea soaptelor ascunse in cer?
Mi-e dor…

Marturiseste-mi ca ai ramas la fel, ca esti langa mine in toate clipele, zambeste-mi numai mie si promite-mi ca nu vei pleca. Oare voi mai cunoaste imbratisarea ta?
Nu accept masca realitatii !!
Dar cum sa gresesti iubind?
Orice ar fi eu nu pot sa ascund ce simt. Nu te pot privi si sa ajung a nega o dragoste copila.
Mi-e teama….
Atat de teama de mine.

Iarta-mi visul !

One thought on “Fidelitate

  1. Am gresit si am fost pedepsit crunt de viata in momentele in care, indragostit fiind, am vazut un fel de absolut in fiinta iubita, un ideal. Lucru gresit dealtfel.
    Doar idea de iubire poate sa dainuiasca undeva in spatiul mental ca un lucru imaculat, oamenii nu reusesc asta decat temporar.

    Like

Leave a Reply

