Inca o dimineata


Rugaciunea, zambetul, imbratisarea, vocea mamei. Grija tatalui, umorul lui. Pasii surorii mele intre melodiile nefiresti de energice. Bruma. Drumul. Toamna. Dorul. Primele raze de soare nascute din amintiri. Tacerea timpului. Dorinta de a calatori departe. Strigatul zorilor. Cantecul pasarilor ratacindu-se bland in ecourile neintelese ale orizontului. Asteptarea mangaietoare a noptii care ma obliga sa scriu, a visului care-mi aduce chipul tau in suflet, a vocii tale care-mi topeste atatea ganduri daruindu-mi speranta. Fericirea unei noi zile. Tandretea clipelor copilaresti.
Am atatea sa-ti marturisesc…
Si rar cand ne intalnim ma pierd in necunoscute ezitari. Recunosc. Rapita de parfumul ochilor tai ajung sa cred in miracole. Prefer sa tac gustand din fragezimea strangerilor de mana in fierbinta noapte. Prefer sa ador nebuneste intr-o imbratisare inocenta.
Noi nu avem destin!
 

One thought on “Inca o dimineata

Leave a Reply

