Cerul e viu

E zi

Unde cauti tu stelele, inger al secretelor neintelese de timp? Ce chip, ce zambet, voce sau atingere gasesti in amintire?

Mister bland al noptilor profunde iluzii, poate uitate, iarta aceasta copila iubire! Roaga speranta sa-ti indrume pasii in fericire. Cu fiecare clipa ma sting tot mai trist si sufletul meu  e topit in ochii departarii cu adevarat. Nu-mi spune ca nu simti. Genele mele patrund in visul tau?Lipseste fericirea in acest univers rece chiar daca nuantele difera. Am un raspuns pentru infinit. Ti-a fost dor dar de ce ti-e teama de cuvinte? Te-au ranit ele vreodata fiind daruite de mine? Sa nu ma uiti nicicand blanda calauza a inimii! Chiar daca el, destinul ne poarta ura in tacere.

De ce nu speri? Vei stii vreodata cine sunt? Primeste sarutul meu bland pe al tau obraz dulce, imbatat de parfumul dragostei.

 

Simt fericire…

Poate ca e doar un vis pierdut de nopti.

5 thoughts on “Cerul e viu

  1. Buna,
    iti multumesc pentru comentariu.
    Blogul tau imi place foarte mult si o sa mi faca placere sa te urmaresc in continuare.

    Multi pupici

    Like

Leave a Reply

