Fara voia mea

Timpul m-a uitat oare?

Parfumul amintirilor strapunse de ecoul unor nopti visate nu mai inseamna zambet. Cerul imbratisa candva stele in speranta. Simteam viata altfel.

Ce este scrisul cand sufletul tace? Exista vorbe cand gandurile lipsesc? Cine poate stii cate iubiri s-au implinit si cate au suferit pe acest Pamant? Sau cum pot cunoaste clipa in care ma voi indragosti? Zilele trec, noptile alearga, fericirea se ascunde.

Simti? Ti-am lasat iubirea! Chiar daca tu esti departe. Chiar daca… tu nu existi! De ce ma intreaba noptile de tine mereu? Ma dor clipele… Chipul mi-l poti atinge doar tu. Am suferit atat de mult din cauza dorului. Uneori am impresia ca lupt pentru o cauza care nu imi apartine. Cred ca voi astepta la nesfarsit. Imi simt pasii grei, cuvintele mele nu mai au forta, nu mai pot exprima ceea ce simt caci e in zadar.

Spune-mi! Spune-mi ca nu ti-ai tradat sufletul, inger drag! Eu nu te pot uita. Te simt ca si cum m-ai duce pe brate si parfumul tau ineaca amintiri in crude tristeti. Nu voi putea intelege niciodata departarea. Invata sa parasesti iluziile. Suntem copii si iertam…

Diminetile ma ucid uneori zarindu-ti chipul printre trecatori cand stiu ca e minciuna. Si in orice numar care suna astept cu sete sa-ti aud vocea. Dar…nu esti! Aproape ca te uit…

Poftim! Iti daruiesc sufletul definitiv! Imi doresc fericire pentru tine. Eu pastrez doar vise pentru a supravietui. Mi-e de ajuns zambetul tau pentru o viata. Regret ca nu m-ai cunoscut.Te mai privesc doar o data inainte de a ne lua ramas-bun.

Cu bine amintiri!

3 thoughts on “Fara voia mea

  1. Scrisul il consider ecoul sufletului. Imi doresc ca sufletul sa nu ajunga sa taca niciodata. Fara ganduri cuvintele sunt de prisos. Iubirea vine ca adierea vantului. E mereu surprinzatoare…

    Like

Leave a Reply

