Visul tresare

 

Picaturile ploii au devenit fierbinti si mangaie amintiri. Timp de o clipa mi-ai ascultat usor pasii tremurand in suspinele cerului. Buzele tale mi-au atins obrazul scaldat in aroma amorului si au inflorit sperante. Te-am privit… Si am ramas neclintita, rapita de dor. Erai in sfarsit langa mine. Aveai acelasi chip de inger. Ochii tai mi-au sarutat sufletul in blande mistere. Buzele tale au cantat melodia vietii in momente tarzii. Inainte sa pleci ai scris pe umarul meu o enigma. Imi vei sopti vreodata intelesul? De ce privirea ta mi-a ratacit gandurile? Minute in sir te-ai ascuns in spatele unui zambet. Simt ce simti. M-ai luat de mana si s-a facut liniste. Nu stiam unde sunt, cunosteam doar fericirea. Dragostea ne-a imbratisat infinit. Singura mea dorinta era ca timpul sa stea pe loc. Sa nu se mai termine acea noapte.

Dar ai plecat si inca mi-e dor…

Sunt aici in sufletul tau. Nu te teme nu vei ramane nicicand singur!

One thought on “Visul tresare

Leave a Reply

