Simtiri mangaiate

Oficial

1 septembrie inseamna prima zi de toamna. Ploua rece de cateva ore…

Aceasta perioada imi aduce bucurie, prin amintiri.

E totul atat de frumos…

Respir clipe in dragoste.

De cateva nopti ma visez la scoala. Asa se intampla cand se apropie intrarea intr-un nou an. Astept cu nerabdare sa primesc din nou de invatat. Ador filosofia si ma bucur ca vom studia aceasta materie in ultimul an. Abia astept sa-mi vad colegii, mi-a lipsit pana si sala de clasa. Dar in special ora de literatura romana, studiile de caz, analize ale romanelor. Simt bucurie la gandul ca incepe scoala!

Nu am mai avut o stare atat de buna de mult timp.

A rasarit soarele !

7 thoughts on “Simtiri mangaiate

  1. Gandurile se duc catre colegii pe care i-ai uitat in vara care tocmai s-a scurs printre degete, catre clipele frumoase petrecute cu ei… Si parca noaptea aia parca ar dura o vesnicie…

    Like

  2. Si mie imi este dor de eseurile la lb. romana pe care le faceam cu drag, de anumite activitati in care eram implicata. De filosofie ce pot spune daca voi avea suficient timp sa o studiez individual o voi face, caci numai profesor nu e respectivul de la catedra. Proba de bac la alegere va fi cu siguranta psihologia.
    Desi am cam tremurat zilele acestea si mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu temperatura m-am bucurat de fosnetul fruzelor si de vantul puternic de ieri dupa-amiaza. Un week-end placut iti doresc!

    Like

  3. Eu ma duc plina de curiozitate la scoala, in prima zi…si niciodata nu stau cat ar trebui si niciodata nu ma comport asa cum ar trebui si mereu rad amintindu-mi ca eu nu am dat flori in viata mea la profesoare…

    Like

  4. daa…cam o asa batalie se dezbatea si inauntrul meu inainte inceperii anului scolar…atata dorinta de regasire, atat entuziasm, atata fericire emotii,iar gandul ca e ultimul alaturii de colegii mei a amplificat mai mult toate acestea…mda..e frumos sa sti ca undeva esti dorit, cineva te asteapta si conteaza pe tine..Imi place foarte mult ce ai scris mai sus.

    Like

Leave a Reply

