Printre nopti

E atat de cald..

Tremur invinsa de dor. Am numarat clipe smulse dintre stanci fara nume si s-a facut noapte. Nu mai pot schimba nimic. M-am certat cu vantul sa ma lase langa tine. Dar mi-a adus fotografii lipsite de culoare. Eu vreau viata! Cine a intrebat daca timpul si cerul s-au sarutat? Din noaptea aceea am inteles ca ambele se vor stinge candva. Mai zambesc doar in privirea zorilor, unde cateva raze blande se prabusesc peste chipul nestiut…oare? Crezi ca norii cunosc desertul? Uneori si ei dispar in amintiri. Ating misterul si umbre-l departeaza. Nu a ajuns la tine gandul, eu nu am tresarit! S-a rupt in zbucium visul si genele au incheiat un cantec de viori. Tu ai plecat. Uitarea nu ti-a spus acum ca glasul noptii i-a oprit pe dansatori. Te-as fi imbratisat puternic pentru a parasi doua suflete in unire. Definitiv. Dar te luasem de mana si m-am trezit. Erai atat de rece… Semanai cu dezamagirea. Si s-au ascuns usor in singuraticele zari putine soapte frante de-o enigma. Acum le cauti dar e tarziu cand spulberi valuri inainte ca pasii lor sa lase urme pe un tarm. Meriti secretul? Am ramas fara inima caci ti-am daruit-o odata din dragoste angelica, fara suflet caci ti am promis ca vei simti imbratisarea mea fierbinte clipa de clipa, fara aripi caci au fost arse in speranta, fara chip caci l-ai rapit in amintiri, fara zambet fiindca ai vrut sa pastrezi fericirea pentru-o viata, fara glas acum cand nu il mai cunosc nici pe al tau. Dar nu e nevoie sa stii toate astea. Priveste stelele si vei regasi inocenta. Pe mine m-a pierdut somnul. Au trecut atatea nopti si ale mele pleoape inca se zbat in tacere. Nu stiu daca exista o vina. Sunt sigura ca traieste iertarea! Eu imi continui drumul in linistea sperantei.

Viata mea inseamna dragoste copila.

Leave a Reply

