Speranta

Intr-o noapte calda, imbratisata de un cer somnoros, cu stele indragostite de oameni, am plecat intr-o lunga calatorie de mana cu speranta. Am iesit tiptil, pasind pe varfurile misterioase ale tandretei si afara am simtit un parfum pe care il cunosc dintotdeauna. Atat de pur, adevarat, nascut din inocenta iubirii existente in infinit. Si am surprins uimita stele sarutandu-se cu petalele florilor de cires, pe cand vantul le canta gingas.  M-am intrebat…cine sunt eu sa pot vedea astfel de miracole? Stiu exact ce simt. Intalnisem candva un inger, dar a disparut. M-a dorit in noaptea aceasta si am simtit. Ma astepta cu priviri blande, lacrimi fierbinti. M-a imbratisat puternic si ochii lui mi-au promis eternitate. Nu-mi simteam trupul, ramase doar sufletul cu mine. Nu credeam ca este posibil. Nu au existat cuvinte. Decat un raspuns printr-o strangere de mana. Ne-am privit cu speranta, ne-am zambit la final, si m-am trezit singura in mijlocul unei dorinte. Am plecat fericita spre casa. De atunci nu i-am putut uita chipul vreodata. Il vad in fiecare noapte in visele mele. Am incercat in soapta, sa-l chem de atatea ori dar in zadar. Astept sa ma gaseasca. As rabda o intreaga viata pentru geamanul sufletului meu.

E atat de frumoasa noaptea.

 

 

2 thoughts on “Speranta

Leave a Reply

